AIKATAULU

Viikkoaikataulu

Löydät päivän harjoituksen, tuntivarausjärjestelmän ja aloituskurssit WODconnect-järjestelmästä: www.wodconnect.com/crossfit-rosteri

TUNTIKUVAUKSET

WOD = (Workout of the day) Päivän ohjattu treeni

KEHONHUOLTO = Liikkuvuusharjoitteluun painottuva rauhallinen tunti

BASIC ENDURANCE = Pitkä peruskuntoharjoitus. Sopii myös aktiiviseksi palauttavaksi harjoitukseksi

POWER = Tunnilla tehdään painonnostoa ja perinteisiä voimaharjoitteluliikkeitä

+50v WOD = Yli 50-vuotiaiden oma tunti

CROSSFIT KIDS & TEENS = Lasten omat tunnit. Tauolla koulujen lomaikana

ON RAMP = Aloituskurssi. Järjestetään vaihtelevasti 

Omatoimiharjoittelu joka päivä tuntien ulkopuolella klo 5-23

crossfit tornio ohjelmointi

Ohjelmointi ja erikoistunnit

5/5

Päivän treenit (WOD) ovat päävalmentajamme suunnittelemia tehokkaita harjoituksia usean vuoden kokemuksella. Tunnin treeniin kuuluu aina lämmittely ja itse harjoitus, joka voi olla CrossFitin ideologian mukaan mitä tahansa. Wodin ohjaa aina valmentaja, joka kertoo kaiken tarvittavan päivän treenistä ja ohjaa liikkeiden tekniikoissa.

Treenien ohjelmointi on suunniteltu ja jaksotettu niin, että sillä voi kehittyä ihan jokainen, oli sitten liikuntatausta mikä tahansa.

Erikoistunteina meillä on viikottainen kehonhuoltotunti, peruskestävyyttä kehittävä “Basic Endurance” ja painonnostoon keskittyvä “Power”.

IMG-20240523-WA0022 (1)

+50v ryhmä

5/5

Tiistaisin ja torstaisin klo 17-18. Ryhmässä on tällä hetkellä yhdeksän naista ja kolme miestä. Ryhmä on CrossFitia matalalla kynnyksellä keskittyen arjen toimintakyvyn parantamiseen. 

2 paikkaa vapaana! Ota yhteyttä ja sovitaan ilmainen tutustumistunti

 

 

 

 

kids2

CrossFit Kids & Teens

5/5

Lasten ja nuorten CrossFit-harjoittelussa pääpaino on liikunnan ilon löytämisessä. Harjoittelu on monipuolista, jolloin se antaa erinomaisen pohjan liikuntataitojen kehittymiselle ja tukee myös mainiosti muita urheilulajeja. Meille on tärkeää opettaa oikeat liikemallit jo heti lapsuudessa, joka kantaa aikuisuuteen asti. Harjoitukset laaditaan aina jokaisen lapsen ja nuoren taitotasoon sopivaksi.

Syyskausi alkaa torstaina 22.8.2024.

7-10 -vuotiaat torstaisin klo 18

11-15 -vuotiaat torstaisin klo 19

Yli 13-vuotiaat teinit torstaisin klo 16

Ryhmien ohjaajat:
Paula Pahtaharju ja Maria Mäntylä

crossfit tornio ohjelmointi

Ohjelmointi ja erikoistunnit

5/5

Päivän treenit (WOD) ovat päävalmentajamme suunnittelemia tehokkaita harjoituksia usean vuoden kokemuksella. Tunnin treeniin kuuluu aina lämmittely ja itse harjoitus, joka voi olla CrossFitin ideologian mukaan mitä tahansa. Wodin ohjaa aina valmentaja, joka kertoo kaiken tarvittavan päivän treenistä ja ohjaa liikkeiden tekniikoissa.

Treenien ohjelmointi on suunniteltu ja jaksotettu niin, että sillä voi kehittyä ihan jokainen, oli sitten liikuntatausta mikä tahansa. 

Erikoistunteina meillä on viikottainen kehonhuoltotunti, peruskestävyyttä kehittävä “Basic Endurance” ja painonnostoon keskittyvä “Power”.

+50v ryhmä

5/5

Tiistaisin ja torstaisin klo 17-18. Ryhmässä on tällä hetkellä yhdeksän naista ja kolme miestä. Ryhmä on CrossFitia matalalla kynnyksellä keskittyen arjen toimintakyvyn parantamiseen. 

2 paikkaa vapaana! Ota yhteyttä ja sovitaan ilmainen tutustumistunti

 

 

 

 

kids2

CrossFit Kids & Teens

5/5

Lasten ja nuorten CrossFit-harjoittelussa pääpaino on liikunnan ilon löytämisessä. Harjoittelu on monipuolista, jolloin se antaa erinomaisen pohjan liikuntataitojen kehittymiselle ja tukee myös mainiosti muita urheilulajeja. Meille on tärkeää opettaa oikeat liikemallit jo heti lapsuudessa, joka kantaa aikuisuuteen asti. Harjoitukset laaditaan aina jokaisen lapsen ja nuoren taitotasoon sopivaksi.

Syyskausi alkaa torstaina 22.8.2024.

7-10 -vuotiaat torstaisin klo 18

11-15 -vuotiaat torstaisin klo 19

Yli 13-vuotiaat teinit torstaisin klo 16

Ryhmien ohjaajat:
Paula Pahtaharju ja Maria Mäntylä